24 Temmuz 2013 Çarşamba

Tasarımlarım-3

Ve dahası ...




Doğal Taşlı





Fiyat: 9 tl
Tanıtım: İki renk küçük doğal taşlarla yapılmış beyaz zincirli kolye.
Arzu edilen zincir rengi ile değişim yapılır fakat doğal taşlar bu renklerin yanında sadece kahverengi vardır. 





Altın Zincire Sade Örme





Fiyat: 14 tl
Tanıtım: 4 sıra zincirin 2 si uzun 2 si kısa olarak 3 farklı renkle örülmesidir.
Arzu edilen ip ve zincir rengiyle birebir aynısı yapılır.





 Boru Boncuk




Fiyat: 5 tl 
Tanıtım: 4 tane ince boruların lacivert boncuklarla bir araya getirilmesinden oluşan bir kolyedir.





Zarafet




Fiyat: 12tl
Tanıtım: El işçiliğinin az kullanılan malzeme fiyatının yüksek olmasından ötürü bu fiyat biçilmiştir.
Arzu edilen renkle ile tasarlanabilinir.





Beyaz Zincire Taşlı Örme






Fiyat: 17 tl
Tanıtım:4 sıra zincirin 3 farklı renk ve 2 sıra taş ile örülmesidir.
Arzu edilen ip rengi ve zincir rengi ile değişim yapılır.





Eski Modern





Fiyat: 15 tl
Tanıtım: Kullanılan kolye ucunun deseninde verdiği ağır fakat şık hava modern görünüm sağlamasına yardımcı olmuştur. Bu kolye el işçiliğinden çok kullanılan malzemeden ötürü bu fiyat biçilmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder