24 Temmuz 2013 Çarşamba

Tasarımlarım-2

Yeni ve değişik modeller işte karşınızda ...





Neon Renkli Zincir Örme


 



Fiyat: 
sadece kolye: 22 tl
takım: 25 tl
Tanıtım: 3 farklı ip rengi ve sıralı taşların zincire örme ile yapılmıştır. İstenilen ip rengi ya da taşsız da yapılabilir





3 Renkli Taşlı Örme






Fiyat: 27 tl
Tanıtım: 3 farklı renk ipin sıralı taşlar ile zincire örülmesinden yapılmaktadır. Arzu edilen ip rengi ya da taşsız bir şekilde de yapılabilir.





Altın Renkli Boru

1




Fiyat: 7,5 tl 
Tanıtım: Altın renkli borunun iki ucuna metal rengi aparatlar takılarak bijuteride iki zıt rengin bir araya getirilmesiyle yapılmıştır. Kolye farklı ip rengi ile yapılabilir.


2





Fiyat: 7,5 tl
Tanıtım: Altın renkli borunun iki ucuna metal rengi aparatlar takılarak bijuteride iki zıt rengin bir araya getirilmesiyle yapılmıştır. Kolye farklı ip rengi ile yapılabilir.


3




Fiyat: 15 tl
Tanıtım: Altın renkli borunun iki ucuna metal rengi aparatlar takılarak bijuteride iki zıt rengin bir araya getirilmesiyle yapılmıştır. 2 farklı ip rengini ile birleştirilerek de kullanılabilinir.
 Kolye farklı ip rengi ile yapılabilir.





Afrikaans






Fiyat: 17 tl
Tanıtım: 2 farklı renk ipi zincire örülmüş kısmını zincir olarak kullarak 3 aynı tipte kolye ucunun beraber kullanmasıyla yapılmıştır. 
Zincir kısmında kullanılan iplerin renkleri istenilen renge göre değiştirilebilinir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder